اس ام اس عاشقونه1

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

پیوندهای روزانه

قالب گراف دات آی آر بازی خونه تلاش برای دانلود چت روم اینترنت 100% رایگــــــــــــــــــان واسه کامپیوتر اینترنت 100% رایگــــــــــــــــــان دانلود آهنگ ” نجاتم بده ” علی لهراسبی دانلود آهنگ بی کلام چینی Yesterday ساز فلوت شعر زیبا با من بمون دانلود شکل برا زیبایی نیمباز والپیپرهای زیبا از کودکان بامزه سری اول اس ام اس های عاشقانه بوسه عشق عشق عشق … تصاویر زیبای یخ زدن آبشارها در زمستان عکسی که از نزدیک دیده نمیشود!! هکر موفق به هک سیستم مالی ایرانسل شد اما سرانجام دستگیر شد آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد 6758 به تاریخ 2012-1-1 شعرهاي عاشقانه زيبا مخصوص اس ام اس جديد بزودی آهنگ جدید دیگه از بهزاد چت از سایت با... yahoo,msn,iam,Gtalk,facebookبدون نیاز به برنامه آهنگ بیکلام از بهزاد مدیر سایت اصطلاحات چت (واسه تازه کارا خیلی به درد میخوره حتمآ ببینید) آلبوم مناسبتی ایام محرم با حضور ستارگان موسیقی ایران به نام سلام آقا ... س ام اس سرکاری زمستان ۹۰ اس ام اس عاشقانه جدید – آذر ۱۳۹۰ مطلالب ارسالی دوستان Face weblag کلیپهای جذاب و جدید +18 آهنگ جدید و زیبای علیرضا لاجوردی و محمد محسنیان به نام کربلا دریای خون (‌ ويژه ایام محرم ) مازيار فلاحي.دلم بشكنه حرفي نيست.گل نازمMaziyar Fallahi دیدن و مشاهده ادلیست دوستاتون در نیمباز - didan va moshahede addliste dustaton dar nimbuzz آیدی خودتون رو زیبا کنید سری دوم عبور از محدودیت های نیمباز عوض کردن passworde ای دی نیمباز خود با برنامه bombusmod_avalan ایدی نیمبوز خود با symbol های جدید زیبا کنید نوشته های رنگی در نیمباز add کردن دیگران پشت سر هم ساختن ایدی nimbuzz بدون برنامه با موبایل نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر 2 پسورد شامل بیش از 2.000.000پسورد ایدی نیمبوز recovery کردن پسورد در صورت فراموشی پسورد ایدی نیمبازتان آموزش فرستاندن پیامک ناشناس در گوشی های سونی اریکسون آهنگ بسیار زیبای حس غریب با صدای احسان خواجه امیری گلهای بسیار بسیار زیبا 2 30 آهنگ آرام بخش پیانو گلچین آهنگهای بیکلام زیبای ایرانی midi اصطلاحات چت تمامی ورژنهای nimbuzz برنامه های رایگان واسه موبایل آلبوم گلهای زیبا برنامه اجرای بازیهای سگا در کامپیوتر بازی خرگوش سگا اس ام اس زیبای ترکی به همراه ترجمه اس ام اس عاشقونه1 اس ام اس عاشقونه فسمت 2 ارسال sms رایگان جوک های زیبااااااااا sms ویژه تبریک تولد فهمیدن مدل گوشی افراد از طریق شماره تلفن آن ها کیت اگزوز ریموت دار برقی ارسال هوایی بار از چین خرید از علی اکسپرس الوقلیون آرشیو لینک ها

آخرین نطرات کاربران

مهمان - لینک دانلود خرابه - 1393/6/17
مهمان - لینک خرابه - 1393/6/17
مهسا - سلام خوبی عزیزم؟به منم سر میزنی؟منتظرت هستم
- 1392/3/10
بدقن - رش_باجفو - 1392/3/6
شیرین - سلام خوبین ؟ وبلاگ زیبایی داری موافقی با هم تبادل لینک کنیم؟ - 1392/1/22
الی - عالی بود - 1392/1/6
سالم - سلام حسته نباشي من از بلوچستان خاش .اميدوارم حوب باشي ايميل خوبي داري اما يكم متنوه بشه بهتره .اگه امدي بلوچستان در خدمتيم باي........http://gasr.loxblog.com/images/smilies/smile%2 0(27).gif - 1391/12/26
سارا - ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست

چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست



از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام

ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست
پاسخ:afarin - 1391/12/3
tania - man na email gozashtam na tel.man chikar konam akheپاسخ:یکی دیگه بساز راحت - 1391/11/13
tania - man na email gozashtam na tel.man chikar konam akhe - 1391/11/13

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 220937
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1


اس ام اس عاشقونه1

بازدید: 876

 

کنارت انتظارت تا سحر گاه ، شبی همپای پیچک ها نشستم
تو از راه آمدی با ناز و آنوقت ، تمنای مرا دیدی و رفتی . . .
 —————————————-
 عشق و علاقه در وجود همه انسانها به یک اندازه است
ولی در همه انسانها مسیری متفاوت دارد . . .
 —————————————-
 من به تنهائی یک چلچله در کنج قفس / بند بند وجودم همه در حسرت یک پروازند
من به پرواز نمی اندیشم / به تو می اندیشم که تو زیباتر از اندیشه یک پروازی . . .
 —————————————-
 خدایا به من کمک کن تا باورهایم را در جهت عقل و خرد خویش سوق دهم
و هر باور بی اساس را سرمشق زندگی خویش قرار ندهم . . .
—————————————
خواهم تو را مهمان کنم در گوشه ای از قلب خویش / آیا قبولش میکنی این کلبه ویرانه را ؟
 —————————————-
شمع میسوزد و پروانه به دورش نگران / ما که میسوزیم و پروانه نداریم چه کنیم . . .
 —————————————-
 همه صورت خود را به خدا خواهم کرد / از خدا خواهش دیدار تو را خواهم کرد
تا که جان دارم و بر سینه نفس میآید / بر تو و عشق تو ای دوست 5487 وفا خواهم کرد . . .
 —————————————-
 آنقدر زیر لبم نام تو را زمزمه کردم / که لبم سوخت ولی نام تو را توبه نکردم . . .
 —————————————-
 همیشه یادمان باشد که زندگی پیمودن راهی برای رسیدن به خداست
و قدم هایمان باید طوری باشد که حتی دانه کشی در زیر پایمان له نشود . . .
 —————————————-
 دل هیچ کس نمیسوزد برای حال غمناکم / مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم . . .
 —————————————-
 گل اگر خشم شود ساقه آن میماند / دوست اگر دور شود خاطره اش میماند . . .
 —————————————-
 هرکه در سینه دلی داشت به دلدار فروخت / دل نفرین شده ماست که تنهاست هنوز . . .
 —————————————-
تو را خواهم وگرنه یار کم نیست / گلی خواهم وگرنه خار کم نیست
گلی خواهم که در سایه اش بشینم / وگرنه سایه دیوار کم نیست . . .
 —————————————-
 به حساب جاری قلب طلائی شما یکصد میلیون عرض ادب واریز کردم !
شما میتوانید با مهر کارتتان هر قدر لازم داشتید برداشت نمائید !!
 —————————————-
 دل من عاشقت شد اگه میشه باورش کن / یا اگه نخواستی باشه یه جوری دست به سرش کن
یه جوری که نشکنه دل بتونه بگذره از تو / یاد خنده هات بیفته ، ننویسه یکسره از تو . . .
 —————————————-
 من به جرم با وفائی این چنین تنها شدم / جون ندارم همدمی بازیچه و تنها شدم . . .
 —————————————-
 بهت نمیگم دلمی چون پر از غمه / نمیگم گلمی چون عمرش کمه
نمیگم چشممی چون عمرش کمه ، میگم خودتی چون بهترینی . . .
—————————————-
 چه کردی با دل من نازنینم ، که هر تا سحر اندوهگینم
مرا دعوت بکن در باغ چشمت ، که از باغ تو لبخندی بچینم . . .
 —————————————-
اگه آفتاب میسوزونه بی خیال آخه تو سایه بونی
اگه آدم ها وفا ندارند بی خیال آخه تو مهربونی
اگه من واست میمیرم بی خیال ، آخه تو لایق تر از اونی که میدونی . .
********************************************************
ای که بر لبهای ما طرح تبسم می شوی
دعوت ما بوده ای، مهمان مردم می شوی ؟!!!
 
 
 
از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست
نیمه جانی است درین فاصله قربان شما
 
 
 
کجایی ای رفیق نیمه راهم
که من در چاه شبهای سیاهم
نمی بخشد کسی جز غم پناهم
نه تنها از تو نالم کز خدا هم
 
 
 
درسکوت دادگاه سرنوشت
 
عشق برما حکم سنگینی نوشت
 
گفته شد دل داده ها از هم جدا
 
وای بر این حکم و این قانون زشت
 
 
 
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود
 
عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود
 
شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر
 
مهربانی حاکم کل مناطق می شود
 
 
 
دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم؟
 
من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم؟
 
ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد
 
با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم؟
 
 
 
تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب
 
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب
 
                              تبی این کاه را چون کوه سنگین می کند آنگاه
 
                               چه آتش ها که در این کوه برپا می کنم هر شب
 
 
 
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
 
با اشکتمام کوچه را تر کردم
 
وقتی که شکست بغض تنهایی من
 
وابستگی ام را به تو باور کردم
 
 
 
طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته
 
شعر می گویم به یادت در قفس غمگین و خسته
 
من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی
 
ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی
 
 
 
آنکه چشمان تو را این همه زیبا می کرد
 
کاش از روز ازل فکر دل ما می کرد
 
یا نمی داد به تو این همه زیبایی را
 
یا مرا در غم عشق تو شکیبا می کرد(just 4 u) !
 
 
********************************************************
 
 
دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد
 
ندانستم تو ای ظالم دلی آهن ربا داری
 
 
 
دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟
الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من!
 
 
 
اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان
ابر را بوسید ام تا بوسه بارانت کند
 
 
 
نگاهی کردی و از خود نگرانم کردی
 
نگران ،پیش نگاه دگرانم کردی
 
من نظر باز نبودم،تو به یک چشم زدن
 
در چراگاه نظر، چشم چرانم کردی
 
 
 
یک روز رسد غمی به اندازه ی کوه
 
یک روز رسد نشاط اندازه ی دشت
 
افسانه ی زندگی چنین است عزیز
 
در سایه ی کوه باید از دشت گذشت!
 
 
 
عشق تو همچون افقی بی انتهاست
 
قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست
 
زندگی با آرزو ها روبروست
 
با تو بودن از برایم آرزوست
 
 
 
ای عشق مدد کن که به سامان برسیم
 
چون مزرعه ی تشنه بهباران برسیم
 
یا من برسم به یار و یا یار به من
 
یا هردو بمیریم و به پایانبرسیم
 
 
 
سال ها پرسیدم از خود کیستم؟
 
آتشم؟ شورم؟ شرارم؟ چیستم؟
 
دیدمش امروز و دانستم کنون
 
او به جز من ، من به جز او نیستم
 
 
شب های دراز بی عبادت، چه کنم
 
طبعم به گناه کرده عادت چه کنم
 
گویند کریم است و گنه می بخشد
 
گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم
 
 
 
نمیدانم که دانستى دلیل گریه هایم را
 
نمیدانم که حس کردى حضورت درسکوتم را
 
ومیدانم که میدانى زعاشق بودنت مستم
 
وجودساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
 
 
 
نمی خواهم بجز من دوست دار دیگری باشی
نمی خواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی
نمی خواهم صفای خنده ات را دیگری بیند
نمی خواهم کسی نامش به لبهای تو بنشیند
نمی خواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی
نمی خواهم کسی یارت شود در راه این هست
 
********************************************************
 
 
 
تو که آهسته می خوانی قنوت گریه هایت را
 
میان ربنای سبز دستانت دعایم کن
 
 
 
هر کجا محرم شدیچشم خیانت بازدار
چه بسا محرم که با یک نقطه مجرممی شود
 
 
 
دل به دلدارانسپردن کارهر دلدار نیست
 
من به تو جان می سپارم دل که قابل دار نیست!
 
 
 
در مکتب ما رسم فراموشی نیست
 
در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست
 
مهر تو اگر به هستی ما افتاد
 
هرگز به سرم خیال خاموشی نیست
 
 
 
جز من اگرت عاشق وشیداست بگو
ور میل دلت به جانب ماست بگو
ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو
گر هست بگو،نیست بگو،راست بگو...!
 
 
 
منم آن شعله آتشکه از هر شمع برخیزم
 
تمام هستی خود را فقط به پای تو ریزم
 
درون قلب منفرمانروایی کن
 
که از موی تو برخیزد همه عطر دل انگیزم...
 
 
 
من عاشق آن دیدهچشمان سیاهم
بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم
گر مستی چشمان سیاه تو گناهاست
من طالب آن مستی و خواهان گناهم...
 
 
 
مگذار گذاشت در دلتگم بشود
مجذوب طلسم سیب و گندم بشود
مگذار که زندگی به این شیرینی
قربانی یکسوء تفاهم بشود
مجنون گر ز آتش لیلی سرخ است
یا لاله اگر به هر دلیلی سرخاست
شرح دل ما حیف است که پنهان باشد
این صورت ما به ضرب سیلی سرخاست...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 113
کل نظرات کل نظرات : 48
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 131

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 2
بازدید ماه بازدید ماه : 424
بازدید سال بازدید سال : 2345
بازدید کلی بازدید کلی : 220937

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.17.60.124
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

هدفتون از چت چیه؟

درباره ما

ترفند،پیامک،هک اینترنت رایگان،پروژه کامپیوتر
به وبلاگ من خوش آمدید نام:بهزاد >>>برای خرید ip و..... ای منو نوی ادد کنـــــــــــــــــــــــید ای دی نیمبوز:behzad*-_@nimbuzz.com*-_ نظر یادتون نره ایمیل یاهو:bia2ghasr@yahoo.com برای ارسال هرگونه سوال،درخواست ، نظر ... به قمست Profile در بالای صفحه رفته و ارسال نمایئــــــــد. راستی موقع نطر دادن آدرس ایمیلتون یادتون نره

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ghasre nimbuzzیا قصر نیمبوز و آدرس Bia2ghasr.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود